2. 6. 2015

Duhová kulička aneb jak co se točí kolem filmového marketingu

Právě dnes startuje dvoudenní studentský projekt Duhová kulička v rámci doprovodného programu ZFF. Nedílnou součástí každého úspěšného filmu je i marketing a propagace, což byla příležitost pro vznik odnože marketingu, která nese majestátní název “filmový marketing”. Právě tomuto tématu se Duhová kulička každoročně věnuje, informuje o aktuálním dění a vybírá nejlepší filmovou kampaň. A dnes duhou prozáří malý sál Kongresového centra a již tradičně bez vstupu.

Duhová kulička je každoroční projekt, který je výtvor studentů Univerzity Tomáše Bati, Fakulty multimediálních komunikací. Soustavně na Kuličce pracovali celý rok a dnes jsou připraveni ukázat svou práci světu. Jedná se o první a vůbec jedinou konferenci o filmovém marketingu, která se koná na území ČR. Duhová kulička se již po 13. pořádá v rámci doprovodného programu ZFF.

Ale nebude se jenom mluvit. Bude se i soutěžit! Pečlivě vybraná porota zvolí na základě prezentací nejlepší filmovou kampaň. Do poroty letos usedne Marek Hnatiak za studenty FMK, dále proděkan Libor Nemeškal z Ateliéru audiovize, Radek Kameník ze zlínské agentury Comtech, který zastupuje Asociaci komunikačních agentur a Viliam Štrelinger, loňský vítěz, který dělal kampaň pro film Kandidát. Jediná žena v porotě je Barbora Pospíšilová, marketing a PR guru stránek ČSFD.

Přijďte si poslechnout zajímavé přednášky, dozvědět se něco o nových trendech ve filmovém marketingu a zkrátka se seznámit nejen s herci, ale i s těmi, co stojí za kamerou, většinou sedí v kanclu a vymýšlí jak vás s filmy seznámit a nalákat do kina. Tak se na vás těšíme! Pragram pokračuje jště zítra.